İstanbul Üniversitesi Açık Öğretim İktisat Lisans Programı kayıt şartı YGS sınav sonucudur. Girmiş olduğunuz YGS sınavı sonucunda bu bölümü tercih edebilir ve sıralama sınavı sonucunda yeterli görülen puanı almanız durumunda ÖSYM tarafından bu bölüme yerleştiriliyorsunuz.

İktisat Lisans Programı Kontenjanlar

2016 yılı için öğrenci kabul eden İktisat Lisans bölümünde, ortalama 3000 öğrenci eğitimlerine devam ediyor. İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim İktisat Lisans Programında canlı dersler bulunmuyor. Bunun yerine hazırlanan eğitim dökümanları zamandan bağımsız olarak her an elinizin altında.

İktisat Lisans Eğitimi Süresince Yapılacak Sınavlar Nelerdir?

İstanbul Üniversitesi Uzaktan Eğitim İktisat Bölümü Lisans bölümü sınavları ara ve final sınavları olmak üzere iki değerlendirmeyle gerçekleştiriliyor. Ara sınavlar yine uzaktan eğitim ile online olarak bilgisayar ve internet erişiminizin bulunduğu her yerden size tanınan süre içinde tamamlanarak gerçekleştirilebiliyor. Final sınavları ise yine üniversite kampüsünde olmanızı ve size dağıtılacak optik form ve soru kitapçıklarıyla yapılıyor.  

Eğitim Dökümanları Neler, Nasıl Erişilebilir?

Eğitim dökümanları her dönem alınması gereken dersleri içeren, görsel, işitsel ve metinlerden oluşan her dönem 14 haftalık eğitimi kapsayacak şekilde tamamlayabileceğiniz ders sunumları, elektronik ders kitaplarından oluştuğu için bu bölümde eğitim almak isteyenlerin internet erişimi için bilgisayar ya da tablet gibi cihazlardan birine sahip olmaları gerekiyor.

Uzaktan Eğitim İktisat Bölümü Eğitim Ücretleri Ne Kadar?

Açık öğretim İktisat lisans programı için dönemlik olarak hesaplanan eğitim döküman ücretlerinin her yarıyıl başında ödenmesi gerekiyor. Eğitim dökümanlarına katılım ücretleri 2016 yılında dönemlik 325TL olarak hesaplanmış bulunuyor.


Daha yeni Daha eski

Recent Posts